NY DATOR *weiii*

Min nya dator har kommit. Den är snabb, blank och superfin. Jag behöver inte ens ha nån sladd för att föra över kort längre, jag bara stoppar in minneskortet i datorn direkt. Vilka finesser! Låter som min mamma... hehe
Här är i alla fall undret



Och det bästa av allt, 5-6 timmars batteritid!!! WOHO! Behöver jag bara Pontus lilla uppfinning så e jag färdig att inta gräset...

Förresten, fick jag ju aldrig visat nån bild på Patrik med sin "tårta"



Ja, mycket mer än så här blir det inte gott folk. Nu ska jag till the geek squad och försöka fixa back up skivor till min nya dator. De är lite luriga och skickar inte med dem utan de måste man betala $60 för... =(

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0