Positiv stjärna

.... nja, kanske inte riktigt så man skulle beskriva mig. Men just nu har det varit alldeles för mycket negativt i mitt liv. Mitt kort är, som tidigare skrivit, spärrat vilket resulterar i dåligt med cash (läs 14 dollar). Mamma fick mitt kort efter lite om och men och skickade det hit. Well, kortet har försvunnit någonstans i det stora blå (min personliga gissning) och kommer aldrig komma fram till det stora landet i väst. Detta kort är numera också spärrat och jag väntar på spänning med att ett nytt ska dimpa ner nästa vecka, rekommenderat, något annat vågar vi ju inte. Tills dess blir det snååla, med betoning på snååla, och inkassera pengar från alla möjliga håll och kanter.

Fast sedan är det kanske inte så där jättemycket som är negativt. Patrik var här i helgen, det är alltid underbart, och nästa gång vi ses är det för att han ska hämta mig med sin sprutt-i-bang-bang bil och ta med mig ut på ett äventyr. Vidare så är jag numera frisk, ingen halsfluss =D. Jag har haft en helg med sangria och sol, besök på Eastern Market där pengarna (vilka j*kla pengar, kan man undra) brände i fickan, vandring runt DC, uteservering och biobesök (Adventureland, ok film). Nej, det låter väl rätt ok! =D

Jag förstår att alla dör av nyfikenhet över vad äventyret består av: CALIFORNIA! Fast följer ni min lilla blogg så vet ni att det är Patriks 25 års present. Vi kommer skippa Redwood forest för det var 6 timmar norr om SF och vi känner väl lite att tolv timmar extra i bilen blir lite mycket. Men igår bokade vi i alla fall åket, nu ska bara boende fixas inom en snar framtid. Efter Californien så blir det runtresande på östkusten. Mer detaljer kommer senare gott folk.

Nej, om jag ska göra mig lite käk kanske, för det hann vi i alla fall handla innan pengarna tog slut, pasta Alfredo *muma* =D

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0