Vårkänslor

Denna helg kände jag doften av årets första nyklippta gräs, solade i bikini på balkongen och använda min nya kläning, en bra helg.

Helgen började med middag hemma hos vår gamla lärare Cynthia från förra året. Godast hotdogs hitentills, chlliröra, ris, sallad, chips, salsa, jordnötter, smaskiga kakor... ja allt det dära. Var en bra kväll, Cynthias familj är alltid lika trevlig.

Lördagen började med att intas på balkongen i bikini ätandes melon och macka medans jag tog mig igenom brottsprevention. Efter en aningens röd näsa drog jag på mig kvällens outfit...



 ...och drog inåt Georgetown och Charlotts lya där kvällens fest gick av stapeln. Jag gjorde Patriks kyckling dip, chicken dick enligt Stephan, och sedan började folk droppa in. Knytkalaset blev en trevlig tilldragelse med både nya och gamla bekantskaper. Kvällen avslutades på nån pub med det bästa dansgolvet hitentills. Musiken var kanon och jag sjöng (rättare sagt skrek) mig till en röst som försvann runt 2 snåret.

                 

Söndagen har intagits i stillhet skrivandes en jobbansökan och soffhäng... Precis som en bakisdag bör vara. Dock blev det lite mindre plugg gjort än tänkt men men... det blir nog bra ändå.

Fler bilder finns på facebook.

Tjing gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0