Då har jag...

... varit i NY igen. Grymt! Ett bra ord att beskriva helgen. Var väldigt osäker på om jag skulle åka dit, velade länge och bestämde mig för att inte åka. Sedan snacka jag med mamma och hon sa; "Varför inte?!" och då tänkte jag; "Kan mamma säga det så måste jag åka". Sagt och gjort, jag och Stephan hängde på Yana hem till henne i New Jersy. Så vad hände denna gången då?

1) Sightseeing - Stephan har aldrig varit i NY så vi var tvugna att göra vissa grejer, se Central Park, Rockfeller Center, Frihetsgudinnan, Ground Zero, Chinatown. Mer hanns inte.
           
2) Träffa Kimberly såklart!

3) Fjanta runt i Central Park
        
4) Ut och parta på Empir Hotel's skybar
  
5) Såg en pojke/kille/man fria till sin flickvän, som sa ja! Såg t.o.m. hur de skakade hennes hand för att se om ringen, som måste ha väg två kilo,kunde ramla av ;-) Vi tog massa bilder som ska mailas till dem!

6) Köpte strumpbyxor och trosor på H&M, scarfs och t-shirt på gatan.
     
7) Åt Yanas pappas Bulgariska mat, som var jättegod. (Inga bilder=()
8) Åt tunn pizza... godaste hitentills (i USA)!

9) Åt på en Kina "hål i väggen, råtthål"-ställe, supergoda dumplings!

10) Gick runt

11) Köpte present till Patrik; alla hjärtans dag/1½ års/nationals present.
(Kan jag ju inte visa;-))
12) Bio, Revolutionary Road


Detta var helgen i både text och bilder. Fler bilder finns som vanligt på Facebook; Mina bilder

Förresten måste jag ju säga att jag är SUPERSTOLT över min kärlek som har lyckats ta sig till nationals! Han är grymast! Artikeln på hemsidan

Nu blir den bingen! Natti natti världen!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tja! ser härligt ut! Vad långt hår du har nu! Kramis

2009-02-18 @ 18:30:28
URL: http://frokenfunderar.wordpress.com
Postat av: Anonym

Va roligt med NY igen! Vill också dit nån gång. :) Du får gratta Patrik från mig. Jättekul ju! Kram

2009-02-19 @ 12:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0