Uppdatering av livet

Halloj alla manniskor.
Nar mamma och hennes vannina var har sa var allt fint. Vi njot av Miami, Daytona Beach, Salisbury, Savannah och DC.

Amerikanerna som har kommit denna terminen ar lattare att fa kontakt med, eller sa beror det pa oss svenskar. Att vi kanner oss mer bekvama med spraket och kulturen an tidigare. Men i vilket fall som helst sa har vi valdigt roligt.

Vidare sa har jag borjat pa mitt internship. Organisationen heter Search for Common Ground (http://www.sfcg.org/) dar jag jobbar som en Human Resources intern, alltsa parktikant pa en personalavdelning. Jag gillar manniskorna, gillar organisationen, lite osaker pa vissa av projekteten som min supervisor vill att jag ska gora men I will survive.

Jag har varit nere hos Patrik i helgen och det var kanon, hjarnan gick ner pa lagvarv och vi bara var. Tyvarr kan ju inte det vara for evigt sa jag ar tillbaka med mer jobb an nansin med TRIA. Borde val kanske inte klaga eftersom min tjanst har blivit indragen fran och med den 1 mars, da tjanar jag inga kosingar langre. Fast da och andra sidan kommer jag ha mer tid for att umgas, plugga kirminologi och aterupptacka DC.

Vet inte vad jag mer borde skriva... =S Saknar ni nagot? Jag ska forsoka bli battre pa att uppdatera...!

Kommentera mera!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0