One halsfluss coming right up!

Ja, då var det konstaterat! Halsfluss, it is! Skit! Damn! Bajs! Helevete! On the other hand... ANTIBIOTIKA! =D Det gör livet enklare! Efter några dagars gnäll tog jag mig till what's up doc...  han lysste mig i halsen, sa fy bubblan och tog fram sitt lilla receptblock samtidigt som han sa de magiska orden "Eat ice creme, it will ease the pain! And stay in bed for a couple of days!!" Det behöver han inte säga två gång... jag ligger här tills kroppen börjar göra mindre ont!

Btw, jag har besällt en ny dator.. och den är påväg=D Jippi... vet inte om jag ska fira den med att faktiskt ta sönder denna skrothög... adjös Fujitsu Siemens, never again!

Kommentarer
Postat av: Annelie Näs

Jobbigt med halsfluss! Hoppas du mår bättre snart!

2009-03-31 @ 17:50:27
URL: http://annelienaes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0