Jag tror jag klarar mig...

.... klarar vad då? Jo, få med mig allt jag vill till Sverige.......! Vem trodde det? :-P Nu sitter jag ladda iPoden med så mycket bra musik som möjligt från Pandora innan jag åker hem. Pandora är en helt underbar uppfinnig; en radio där du besämmer vad som spelas. Bara musik som du själv väljer. Inga reklamer eller låtar du inte vill höra....*weii* Tyvärr inget som funkar hemma så därför måste jag ladda ner alla dessa låtar som jag inte visste fanns!

Ikväll är det 25 års kalas för Helenah, en av de svenska tjejerna, men även sista fredagen i DC. Försöka se säga hej då till så många som bara går ikväll innan nästan alla reser hem imorn.  Men innan dess ska det bli städning och afterwork med min praktikplats. Så dags att shoppa städgrejs!

Avslutar med lite bilder från min UNDERBARA dag med världens bästa Yana.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0