Nya tag!

Ok, så jag har inte skrivit något sedan flygplatsen i New York, den dagen då vi flög ut. Och nu när Patrik har återvänt till USA kände jag att det kanske var dags att ta upp det igen.

Detta är första gången jag kommer bo själv på... låt mig tänka efter... 1 år och 8 månader! Det är en omställning. Jag har saknat det samtidigt som att det är himla tomt! Men jag försöker vara positiv och tänka på att lägenheten kommer vara som jag lämnade den, jag vet vad jag har i kylen och jag behöver inte fråga Patrik om det är ok att någon kommer över.. POSITIVT! Negativt...? Jo, massor! Men nu ska jag vara positiv och jag kommer ju faktiskt träffa Patrik om sju eller 11 veckor... no biggie!

Förresten, nyårslöftet!! Ingen alkohol under 2010... med klausulen att socialdricka ett glas vin eller två är ok! Kommer det funka??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0